Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5096
Title: Управління маркетинговими дослідженнями в системі забезпечення ефективності діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ "Технодар Плюс" м. Черкаси)
Authors: Васильченко , Лідія Сергіївна
Саненко, Іван Григорович
Keywords: маркетингові дослідження;цифрові технології;поведінка споживачів;маркетингова інформація
Issue Date: Jun-2023
Abstract: В роботі досліджено теоретичні основи організації маркетингових досліджень на підприємстві, проаналізовано маркетингову діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю «Технодар Плюс», проведено дослідження ринку, на якому функціонує дане підприємство, надано пропозиції щодо удосконалення процесу організації маркетингових досліджень на ТОВ «Технодар Плюс».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5096
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Саненко І..pdf
  Restricted Access
1.04 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.