Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5096
Назва: Управління маркетинговими дослідженнями в системі забезпечення ефективності діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ "Технодар Плюс" м. Черкаси)
Автори: Васильченко , Лідія Сергіївна
Саненко, Іван Григорович
Ключові слова: маркетингові дослідження;цифрові технології;поведінка споживачів;маркетингова інформація
Дата публікації: чер-2023
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено теоретичні основи організації маркетингових досліджень на підприємстві, проаналізовано маркетингову діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю «Технодар Плюс», проведено дослідження ринку, на якому функціонує дане підприємство, надано пропозиції щодо удосконалення процесу організації маркетингових досліджень на ТОВ «Технодар Плюс».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5096
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Саненко І..pdf
  Restricted Access
1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.