Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5096
Название: Управління маркетинговими дослідженнями в системі забезпечення ефективності діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ "Технодар Плюс" м. Черкаси)
Авторы: Васильченко , Лідія Сергіївна
Саненко, Іван Григорович
Ключевые слова: маркетингові дослідження;цифрові технології;поведінка споживачів;маркетингова інформація
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): В роботі досліджено теоретичні основи організації маркетингових досліджень на підприємстві, проаналізовано маркетингову діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю «Технодар Плюс», проведено дослідження ринку, на якому функціонує дане підприємство, надано пропозиції щодо удосконалення процесу організації маркетингових досліджень на ТОВ «Технодар Плюс».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5096
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Саненко І..pdf
  Restricted Access
1.04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.