Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5110
Название: Розробка маркетингової стратегії на підприємстві (на матеріалах СТОВ «Неморож», с. Неморож, Звенигородський район, Черкаська область)
Авторы: Григор, Олег Олександрович
Саєнко, Денис Віталійович
Ключевые слова: Маркетингова стратегія;;Підприємство;;Аналіз ринку;;Конкурентне середовище.
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): У роботі досліджено процес розробки маркетингової стратегії для підприємства СТОВ «Неморож», що знаходиться в с. Неморож, Звенигородський район, Черкаська область. Розглянуто основні етапи формування маркетингової стратегії, починаючи від аналізу ринку та конкурентного середовища до визначення цільової аудиторії та вибору найбільш ефективних маркетингових інструментів. Увага приділяється особливостям місцевого ринку та специфіці діяльності підприємства, що займається виробництвом продуктів харчування. На основі проведеного аналізу запропоновано рекомендації для удосконалення стратегії підприємства, зокрема в напрямку оптимізації рекламних кампаній та підвищення лояльності споживачів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5110
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Саєнка Д.В.pdf
  Restricted Access
1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.