Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5113
Название: Удосконалення політики просування на основі інструментарію інтернет-маркетингу (на матеріалах ТОВ «Інтех Про», м. Черкаси)
Авторы: Григор, Олег Олександрович
Цокур, Руслана Русланівна
Ключевые слова: Інтернет-маркетинг;;Політика просування;;Цифрові стратегії;;Маркетингові кампанії;;Веб-сайт.
Дата публикации: июн-2023
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто шляхи удосконалення політики просування підприємства на основі використання інструментарію інтернет-маркетингу, зокрема на прикладі ТОВ «Інтех Про», м. Черкаси. Проведено аналіз сучасних тенденцій у цифровому маркетингу та оцінено ефективність існуючих підходів до просування продукції компанії. Особливу увагу приділено використанню таких інструментів, як соціальні мережі, контекстна реклама, email-маркетинг. У результаті дослідження запропоновано конкретні рекомендації щодо вдосконалення цифрових стратегій підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності та залучення нових клієнтів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5113
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Цокур Р.Р.pdf
  Restricted Access
1.23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.