Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5119
Название: Маркетингове управління розвитком промислового підприємства (на матеріалах ТОВ «Мокавто», м. Черкаси)
Авторы: Шевченко, Наталія Вікторівна
Недоступ, Владислав Анатолійович
Ключевые слова: Маркетингове управління;;Маркетингова стратегія;;Маркетингове середовище;;Промисловий маркетинг;;Логістичні процеси.
Дата публикации: июн-2024
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність, принципи і функції маркетингового управління розвитком промислових підприємств. Досліджено фактори впливу на маркетингове управління розвитком промислових підприємств. Розглянуто особливості формування маркетингової стратегії як інструменту розвитку промислового підприємства. Проведено аналіз ефективності маркетингового управління розвитком досліджуваного підприємства. Надано рекомендації щодо покращення системи маркетингового управління розвитком ТОВ «Мокавто». Здійснено обгрунтування оптимізації маркетингової структури та логістичних процесів підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5119
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Недоступ В.А.pdf
  Restricted Access
1.2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.