Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5130
Название: Організація та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ЕТК АДВАНС», м. Черкаси)
Авторы: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Процідило, Анастасія Дмитрівна
Ключевые слова: Маркетинг;;Маркетингова діяльність;;Комерційна діяльність;;SWOT-аналіз.
Дата публикации: июн-2024
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні засади організації маркетингової діяльності підприємства; проведена характеристика маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ЕТК АДВАНС», здійснено оцінку маркетингової діяльності підприємства; здійснено вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ЕТК АДВАНС» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5130
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Процідило А.Д..pdf
  Restricted Access
1.5 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.