Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5151
Название: Адаптація стратегії підприємства до змін у зовнішньому середовищі (на матеріалах ПрАТ «Руськополянський меблевий комбінат», с. Руська Поляна, Черкаська обл.)
Авторы: Григор, Олег Олександрович
Шутко, Анастасія Юріївна
Ключевые слова: Стратегія;;Адаптація стратегії;;Фактори зовнішнього середовища;;Реактивна адаптація;;Превентивна адаптація;
Дата публикации: июн-2024
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність стратегії та її місце в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства. Досліджено фактори зовнішнього середовища та їх вплив на формування стратегії підприємства. Вивчено основні способи адаптації стратегії до змін у зовнішньому середовищі: реактивна, превентивна і проактивна адаптація. Досліджено методи адаптації стратегії до змін зовнішнього середовища та розглянуто показники оцінки реалізації стратегії адаптації. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Руськополянський меблевий комбiнат». Запропоновано стратегічні напрями адаптації стратегії підприємства до змін зовнішнього середовища.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5151
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Шутко А.Ю.pdf
  Restricted Access
3.04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.