Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorГанжала, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorТерещенко, Тетяна Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-12-09T13:46:57Z-
dc.date.available2024-12-09T13:46:57Z-
dc.date.issued2024-02-26-
dc.identifier.isbn978-84-15927-35-8-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5187-
dc.description.abstractКількість користувачів Інтернету постійно зростає, що відкриває безліч можливостей для реклами та залучення цільової аудиторії. Інтернет надає широкий спектр інструментів для маркетингу, таких як соціальні медіа, пошукова оптимізація, контент-маркетинг, реклама, email-маркетинг та інші, що дозволяє підприємствам ефективно спілкуватися зі своєю аудиторією. Інтернет-маркетинг залишається надзвичайно актуальним і важливим в сучасному бізнес-середовищі з кожним роком.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherEuropean congress of scientific achievements. Proceedings of II International Scientific and Practical Conference Barcelona, Spain, 26-28 February 2024uk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectконтент-маркетингuk_UA
dc.subjectemail-маркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleСучасні тренди інтернет-маркетингуuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage372uk_UA
dc.citation.epage375uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EUROPEAN-CONGRESS-OF-SCIENTIFIC-ACHIEVEMENTS-26-28.02.24 (1).pdf1.04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.