Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5187
Title: Сучасні тренди інтернет-маркетингу
Authors: Шевченко, Наталія Вікторівна
Ганжала, Ірина Володимирівна
Терещенко, Тетяна Олексіївна
Keywords: інтернет-маркетинг;контент-маркетинг;email-маркетинг;реклама
Issue Date: 26-Feb-2024
Publisher: European congress of scientific achievements. Proceedings of II International Scientific and Practical Conference Barcelona, Spain, 26-28 February 2024
Abstract: Кількість користувачів Інтернету постійно зростає, що відкриває безліч можливостей для реклами та залучення цільової аудиторії. Інтернет надає широкий спектр інструментів для маркетингу, таких як соціальні медіа, пошукова оптимізація, контент-маркетинг, реклама, email-маркетинг та інші, що дозволяє підприємствам ефективно спілкуватися зі своєю аудиторією. Інтернет-маркетинг залишається надзвичайно актуальним і важливим в сучасному бізнес-середовищі з кожним роком.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5187
ISBN: 978-84-15927-35-8
First Page: 372
End Page: 375
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EUROPEAN-CONGRESS-OF-SCIENTIFIC-ACHIEVEMENTS-26-28.02.24 (1).pdf1.04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.