Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5187
Назва: Сучасні тренди інтернет-маркетингу
Автори: Шевченко, Наталія Вікторівна
Ганжала, Ірина Володимирівна
Терещенко, Тетяна Олексіївна
Ключові слова: інтернет-маркетинг;контент-маркетинг;email-маркетинг;реклама
Дата публікації: 26-лют-2024
Видавництво: European congress of scientific achievements. Proceedings of II International Scientific and Practical Conference Barcelona, Spain, 26-28 February 2024
Короткий огляд (реферат): Кількість користувачів Інтернету постійно зростає, що відкриває безліч можливостей для реклами та залучення цільової аудиторії. Інтернет надає широкий спектр інструментів для маркетингу, таких як соціальні медіа, пошукова оптимізація, контент-маркетинг, реклама, email-маркетинг та інші, що дозволяє підприємствам ефективно спілкуватися зі своєю аудиторією. Інтернет-маркетинг залишається надзвичайно актуальним і важливим в сучасному бізнес-середовищі з кожним роком.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5187
ISBN: 978-84-15927-35-8
Початкова сторінка: 372
Кінцева сторінка: 375
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EUROPEAN-CONGRESS-OF-SCIENTIFIC-ACHIEVEMENTS-26-28.02.24 (1).pdf1.04 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.