Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5197
Название: Оптимізація маркетингової діяльності підприємства в умовах сучасного ринку (на матеріалах ПП «Імперіал плюс», смт. Чорнобай, Золотоніський р-н, Черкаська обл.)
Авторы: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Грам, Ірина Василівна
Ключевые слова: Оптимізація;;Маркетингова діяльність;;Підприємство;;Сучасний ринок;;Стратегія просування.
Дата публикации: июн-2024
Краткий осмотр (реферат): Робота досліджує оптимізацію маркетингової діяльності підприємства в умовах сучасного ринку на прикладі ПП «Імперіал Плюс» (смт. Чорнобай, Золотоніський р-н, Черкаська обл.). У дослідженні проаналізовано особливості функціонування підприємства, ринкові умови та конкурентне середовище. Вивчено ключові аспекти маркетингової стратегії, а також методи підвищення ефективності просування та збуту продукції. Запропоновано рекомендації щодо впровадження інноваційних маркетингових інструментів, оптимізації цінової політики та покращення комунікаційної стратегії для зміцнення позицій підприємства на ринку та підвищення його конкурентоспроможності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5197
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Грам І.В.pdf
  Restricted Access
2.02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.