Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5234
Название: Удосконалення маркетингових технологій просування продукції в Інтернет -середовищі (на матеріалах ТОВ «Діотрейд», м.Черкаси)
Авторы: Григор , Олег Олександрович
Чубенко, Анна Сергіївна
Ключевые слова: інтернет-середовище;просування продукції;інтернет-маркетинг;цифрові комунікації
Дата публикации: 2022
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі магістра висвітлено теоретичні аспекти просування продукції підприємства з використанням Інтернет-маркетингу, проведено аналіз діяльності та системи просування продукції ТОВ «Діотрейд» в мережі Інтернет, визначено шляхи покращення використання інструментів Інтернет маркетингу для ТОВ «Діотрейд», розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації веб-сторінки підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5234
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРМ_Чубенко_А..pdf
  Restricted Access
1.78 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.