Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5291
Назва: Розробка програми лояльності на основі дослідження поведінки споживачів у сфері ресторанного бізнесу (на матеріалах ФОП Таран Л.В., м. Черкаси)
Автори: Ковальчук, Світлана Володимирівна
Вовна, Владислав Олександрович
Ключові слова: Лояльність;;Програма лояльності;;Поведінка споживачів;;Ресторанний бізнес;;Клієнтський досвід;;Сегментація споживачів.
Дата публікації: гру-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, роль і види програм лояльності у сучасному маркетингу. Розглянуто поведінку споживачів як основу розробки ефективних програм лояльності. Наведено особливості процесу розробки та управління програмою лояльності у сфері ресторанного бізнесу. Проведено аналіз програми лояльності підприємства ФОП Таран Л.В. та дослідження поведінки споживачів у сфері ресторанного бізнесу. Запропоновано до впровадження розроблену програму лояльності для відвідувачів ресторану «Сherkassy Вierstube» ФОП Таран Л.В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5291
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Вовна В.О.pdf
  Restricted Access
1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.