Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5445
Название: Web-орієнтоване віртуальне представництво взуттєвої фабрики
Авторы: Тарасенко , Ярослав Володимирович
Капелюшний, Артем Леонідович
Ключевые слова: WEB-ОРІЄНТОВАНА СИСТЕМА;FIREBASE;ІНТЕРНЕТМАГАЗИН;АДАПТИВНІСТЬ;ДИЗАЙН;АНАЛІЗ;HTML;CSS;REACT;API;JAVASCRIPT
Дата публикации: 15-июн-2023
Краткий осмотр (реферат): Актуальність дослідження обумовлена змінами, що відбуваються зараз у світі web-технологій. Технології не стоять на місці, кожна галузь знань вона постійно покращується, все більше на сьогодні стає поширеним віртуальне представлення нових товарів та купівля будь-яких товарів фабрик онлайн, багато різних компаній прагнуть перевести весь бізнес саме в онлайн. Можливість повідомляти про можливі майбутні акції, (sale) знижки та інші можливі заходи, проводити маркетингові дослідження ринку, розробляти і виводити, додавати на електронний ринок нові рішення продукції, унікальні торгові пропозиції та багато всього іншого – все це незаперечні якості інтернет представництва. Крім цього, створити web-орієнтоване віртуальне представництво – це ще й позначити джерело актуальної інформації про новий асортимент товару, його наявності на складі. Метою роботи є обґрунтування та визначення сучасних методів розробки web-орієнтованих віртуальних представництв з елементами комерції. Завдання кваліфікаційної роботи бакалавра: − Дослідити види та основні принципи створення web-орієнтованих систем; − Провести аналіз сучасних методів розробки web-орієнтованих ресурсів. − Провести основний аналіз вимог до створення web-орієнтованого віртуального представництва. − Визначити основні етапи створення інтернет-ресурсу. − дослідити фактори та способи оптимізації, що впливають на пошукову індексацію сторінок сайту; − Розробити нову концепцію, дизайн та також програмну реалізацію webорієнтованого віртуального підприємства взуттєвої фабрики. Об’єкт дослідження: методи та засоби розробки web-орієнтованого представництва.Предмет дослідження: web-орієнтоване віртуальне представництво взуттєвої фабрики. Методи дослідження: вивчення актуальних джерел, наукових статей, книг, журналів та інших матеріалів, що стосуються розробки інтернет-магазинів, дизайну та користувацького досвіду; аналіз функціональності, дизайну та адаптації інших інтернет-магазинів віртуального представництва взуттєвої фабрики для ідентифікації кращих практик та особливостей.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5445
Располагается в коллекциях:126 Інформаційні системи та технології (Web-технології, web-дизайн)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РЕП_БАК_Капелюшний_WEB-1911.pdf
  Restricted Access
Web-орієнтоване віртуальне представництво взуттєвої фабрики4.96 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.