Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5463
Title: | Використання проектного підходу до розробки та впровадження 2D платформера Whril Pixels |
Authors: | Тесля, Юрій Миколайович Мельник, Артем Станіславович |
Keywords: | 2D-платформер;мобільна гра;проєктний підхід;розробка;інформаційні технології |
Issue Date: | 20-Dec-2022 |
Abstract: | Актуальність. Магістерська робота була присвячена для використання проектного підходу до розробки та впровадження мобільної гри. Планування, створення та управління проектом є складною як і теоретичною, так і практичною проблемою. Необхідність у такому управлінні виникає у кожному проекту, який хоче отримати максимальну користь від своєї роботи. Задля хорошого управління у проекті, він має мати кваліфікованого спеціаліста у сфері управління ІТпроектами. Управління ІТ-проектами — це процес управління, планування та розробки проектів у сфері інформаційних технологій. Спеціалісти використовують програмне забезпечення для того, щоб пройти п’яти етапів життєвого циклу управління ІТ-проектами та більш ефективного управління проектом. Актуальність використання проектного підходу до розробки обумовлена в першу чергу, в тому що відчуваю можливість отримати нові знання та навички в цій області. До того ж, з’являються нові способи, засоби і методи для управління проектами. Метою магістерської роботи є створити гру та провести аналіз предметної області проекту, оцінити соціально-економічну ефективність проекту, дослідити галузі управління проектом. Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження виступає процес розробки проекту мобільної гри 2D-платформер WhirlPixels. Предметом дослідження є використання проектного підходу до розробки та впровадження. |
URI: | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5463 |
Appears in Collections: | 126 Інформаційні системи та технології (IT Project Management) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РЕП_МАГ_2022_Мельник_МІТ-2111.pdf Restricted Access | Використання проектного підходу до розробки та впровадження 2D платформера Whril Pixels | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.