Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5463
Назва: | Використання проектного підходу до розробки та впровадження 2D платформера Whril Pixels |
Автори: | Тесля, Юрій Миколайович Мельник, Артем Станіславович |
Ключові слова: | 2D-платформер;мобільна гра;проєктний підхід;розробка;інформаційні технології |
Дата публікації: | 20-гру-2022 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність. Магістерська робота була присвячена для використання проектного підходу до розробки та впровадження мобільної гри. Планування, створення та управління проектом є складною як і теоретичною, так і практичною проблемою. Необхідність у такому управлінні виникає у кожному проекту, який хоче отримати максимальну користь від своєї роботи. Задля хорошого управління у проекті, він має мати кваліфікованого спеціаліста у сфері управління ІТпроектами. Управління ІТ-проектами — це процес управління, планування та розробки проектів у сфері інформаційних технологій. Спеціалісти використовують програмне забезпечення для того, щоб пройти п’яти етапів життєвого циклу управління ІТ-проектами та більш ефективного управління проектом. Актуальність використання проектного підходу до розробки обумовлена в першу чергу, в тому що відчуваю можливість отримати нові знання та навички в цій області. До того ж, з’являються нові способи, засоби і методи для управління проектами. Метою магістерської роботи є створити гру та провести аналіз предметної області проекту, оцінити соціально-економічну ефективність проекту, дослідити галузі управління проектом. Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження виступає процес розробки проекту мобільної гри 2D-платформер WhirlPixels. Предметом дослідження є використання проектного підходу до розробки та впровадження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5463 |
Розташовується у зібраннях: | 126 Інформаційні системи та технології (IT Project Management) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РЕП_МАГ_2022_Мельник_МІТ-2111.pdf Restricted Access | Використання проектного підходу до розробки та впровадження 2D платформера Whril Pixels | 1.31 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.