Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5512
Название: | Ідентифікація ризиків у закладі вищої освіти з використанням методики 5W |
Другие названия: | Identification of risks in an institution of higher education using 5W methodology |
Авторы: | Семко, Інга Борисівна Мокієнко, Юлія Миколаївна Мисник, Людмила Дмитріївна |
Ключевые слова: | ризики;lean заклад вищої освіти;освітній проєкт;втрати;імовірність виникнення;risks;lean higher education institution;educational project;losses;probability of occurrence |
Дата публикации: | 1-дек-2023 |
Издательство: | Project, Program, Portfolio Management. P3M-2023: тези доповідей VIII Міжнародної науково-практичної конференції, Одеса, 1-2 грудня 2023 року. Т.1. |
Краткий осмотр (реферат): | В різних галузях промисловості за допомогою Lean-філософії знаходять рішення для
розв’язання проблем ефективності. Більшість досліджень на тему ощадливого виробництва
проводяться у виробничому контексті. Наше дослідження має на меті розробити інноваційний
метод визначення типів та мір ризиків, які мають високу ймовірність настання і потребують
заходів для їх усунення в першу чергу, використовуючи один з інструментів ощадливого
виробництва, та визначити корінь проблеми їх настання. Етапи дослідження складаються з
послідовних кроків, таких як ідентифікація ризиків освітніх проєктів в закладах вищої освіти, їх
оцінка та аналіз першопричин виникнення. Для з’ясування першопричин виникнення ризиків
розглянемо можливість застосування відомого методу Lean-філософії «Whys – Root Cause
Analysis» (5 Чому). In various industries, Lean philosophy is used to find solutions to solve efficiency problems. Most research on lean manufacturing is conducted in a manufacturing context. Our research aims to develop an innovative method of determining the types and measures of risks that have a high probability of occurrence and require measures to eliminate them in the first place, using one of the tools of lean production and to determine the root of the problem of their occurrence. The stages of the research consist of successive steps, such as the identification of the risks of educational projects in institutions of higher education, their assessment and analysis of the root causes of their occurrence. To find out the root causes of the occurrence of risks, we will consider the possibility of applying the well-known Lean philosophy method "Why - Root Cause Analysis" (5 why). |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5512 |
ISSN: | 2522-9435 |
Первая страница: | 54 |
Последняя страница: | 57 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації викладачів (ФЕТР) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Р3М_2023_Семко.pdf | 715.63 kB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.