Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/963
Название: Управління регіональними освітніми мережами: маркетинговий підхід
Авторы: Коломицева, Олена Віталіївна
Васильченко, Лідія Сергіївна
Ключевые слова: регіональна освітня мережа;маркетинг взаємодії;мережеве управління;regional education network;interaction marketing;network management
Дата публикации: 2019
Издательство: Збірник наукових праць Донецького державного університету управління «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія «Економіка»
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено необхідність використання мережевого підходу в сучасній освіті, визначено сутність, склад та структуру регіональних освітніх мереж, проаналізовано використання маркетингу взаємодії при управлінні регіональними освітніми мережами. Доведено, що маркетинговий підхід до управління регіональними освітніми мережами передбачає взаємодію і врахування ринкових сил, та спрямований на задоволення потреб і очікувань споживачів освітніх послуг.
The article highlights the necessity of using a network approach in modern education, defines the nature, composition and structure of regional educational networks, analyzes the use of interaction marketing in the management of regional educational networks. It is proved that the marketing approach to management of regional educational networks involves interaction and taking into account market forces, and is aimed at meeting the needs and expectations of consumers of educational services.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/963
Том: ХХ
Выпуск: 311
Первая страница: 141
Последняя страница: 149
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
article.pdf692.24 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.