Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3543
Title: | Прийом порівняння і розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів при вивченні математики |
Other Titles: | Прием сравнения и развитие познавательной самостоятельности будущих абитуриентов при изучении математики Acceptance of comparison and development of cognitive independence of future entrants in the study of mathematics |
Authors: | Тарасенкова, Н.А. Нестеренко, Алла Миколаївна |
Keywords: | пізнавальна самостійність;прийом порівняння;порівняльна процедура |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Дидактика математики: проблеми і дослідження |
Abstract: | У статті розкриваються особливості формування в учнів прийому порівняння при вивченні повторювального курсу математики. В статье раскрываются особенности формирования у учащихся приема сравнения при изучении повторяющегося курса математики. Summary. In the article the features of forming of the method of comparison in teaching additional mathematics of pupils are esteemed. |
URI: | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3543 |
Issue: | 22 |
First Page: | 88 |
End Page: | 93 |
Appears in Collections: | Наукові публікації викладачів (ФІТІС) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Нестеренко-АМ_88-93 22_2004.pdf | Прийом порівняння і розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів при вивченні математики | 359.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.