Browsing by Author Чепурда, Лариса Михайлівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 3 to 22 of 48 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Smart-entrepreneurship-education-in-training-1528-2651-22-4-409.pdf.jpg2019Smart-entrepreneurship education in training of the hotel business specialistsKoev, Stoyan Radev; Chepurda, Larysa; Sardak, Sergii; Zhylinska, Lyudmila; Naboka, Yuriy; Чепурда, Лариса Михайлівна
Матеріали_ІX_Міжнародної_науково-практичної_конфе2018.pdf.jpg2018-03-22Swoт-аналіз туристичної галузі Черкаської областіЧепурда, Лариса Михайлівна
145583-Текст статті-312906-1-10-20181025.pdf.jpg2018The satisfaction of innovative policy of development of recreational and tourist sphere communitiesChepurda, Larysa; Chepurda, Hanna; Bezugliy, Igor; Чепурда, Лариса Михайлівна; Чепурда, Ганна Миколаївна; Безуглий, Іван Вікторович
4.pdf.jpg2020Tourism and intercultural communication: innovative aspectChepurda, Hanna; Chepurda, Larysa; Чепурда, Ганна Миколаївна; Чепурда, Лариса Михайлівна
Document (11).pdf.jpg2011Аналіз динаміки розвитку споживчого ринку послуг в регіоніЧепурда, Лариса Михайлівна; Колодич, О.В.
Document (4).pdf.jpg2012-04-18Аналіз роздрібної торгівлі регіонуЧепурда, Лариса Михайлівна
Медведєв.pdf.jpg2021-03Аналіз рівня розвитку ринку готельних послуг регіонів УкраїниЧепурда, Лариса Михайлівна; Медвєдєв, Григорій Вікторович
Document (8).pdf.jpg2008Аналітична оцінка та перспективи розвитку туризму в Черкаській областіЧепурда, Лариса Михайлівна
sbornik.pdf.jpg2012-11-11Важливі характеристики якості послуг соціальної сфериЧепурда, Лариса Михайлівна
Document (17).pdf.jpg2013-04-18Державне регулювання розвитку сфери послугЧепурда, Лариса Михайлівна
2015Дослідження ефективності функціонування мережевих структур невиробничої сфери обслуговування (частина І)Чепурда, Лариса Михайлівна
2015Дослідження ефективності функціонування мережевих структур невиробничої сфери обслуговування (частина ІІ)Чепурда, Лариса Михайлівна
business-inform-2014-11_0-pages-177_181.pdf.jpg2014Еволюція поняття «послуга» в аспекті сучасних тенденцій розвитку невиробничої сфери обслуговуванняЧепурда, Лариса Михайлівна
Document (10).pdf.jpg2011Законодавчі основи формування та функціонування механізму надання соціальних послугЧепурда, Лариса Михайлівна
Петренко.pdf.jpg2021-03-18Класифікація ІТ-технологій економіки підприємств в галузі туризмуЧепурда, Лариса Михайлівна; Петренко, С.М.
binf_2014_10_38.pdf.jpg2014Ключові компетенції як базова категорія системи обслуговування споживачаЧепурда, Лариса Михайлівна; Таньков, Костянтин Миколайович
Вчені записки Університету_№3(55).pdf.jpg2019Комунікаційна підтримка у формуванні регіонального ринку освітніх послугКоломицева, Олена Віталіївна; Чепурда, Лариса Михайлівна; Васильченко, Лідія Сергіївна
ecfor_2015_2_27 ЧЛМ-Концептуальні основи.pdf.jpg2015Концептуальні основи використання туристичних ресурсів на засадах сталого розвиткуЧепурда, Лариса Михайлівна
2015Методологічні аспекти стратегічного управління підприємством сфери невиробничого обслуговуванняЧепурда, Лариса Михайлівна
Znpchdtu_2015_40(2)__4.pdf.jpg2015Методологічні аспекти формування системи соціальної відповідальності туристичного бізнесуЧепурда, Лариса Михайлівна