Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1171
Название: Рекламні кампанії у соціальних мережах: інструментарій для підвищення ефективності
Другие названия: Social network advertising campaigns: tools for increasing efficiency
Авторы: Коломицева, Олена Віталіївна
Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Staszewska, Jolanta
Ключевые слова: соціальна мережа;Facebook;цільова аудиторія;сегментування аудиторії;ефективність;маркетинг в соціальних мережах;social network;target audience;audience segmentation efficiency;marketing on social networks
Дата публикации: 2019
Издательство: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): В статті узагальнено поняття ефективності реклами з урахуванням останніх маркетингових трендів. Розглянуто особливості запуску рекламних кампаній в соціальних мережах Facebook та Instagram. Досліджено передумови сегментації цільової аудиторії для налаштування таргетингу. Визначено набір способів та інструментів підвищення пізнаваності бренду. З огляду на оновлену політику популярних соціальних мереж, проведено дослідження комунікативної або інформаційної ефективності реклами. Визначено ситуації, в яких доцільно оптимізувати охоплення аудиторії споживачів, враховуючи особливості сучасної аудиторії.
The article summarizes the concept of advertising effectiveness in the light of recent marketing trends. The features of running advertising campaigns on social networks Facebook and Instagram are considered. Targeting audience segmentation prerequisites for targeting is explored. The main factors (age, gender, revenue level) that influence the creation of the advertising layout and the choice of advertising settings are highlighted. A set of ways and tools for brand awareness are identified. According to the updated policies of popular social networks, research into the communication or information effectiveness of advertising has been conducted. There are identified situations where it is advisable to optimize the reach of consumers, taking into account the features of today's audience
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1171
ISSN: 2306-4420
DOI: 10.24025/2306-4420.0.55.2019.187529
Выпуск: 55
Первая страница: 84
Последняя страница: 90
Располагается в коллекциях:Випуск 55

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
187529-417711-1-PB.pdfКоломицева725.61 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
зміст.pdf134.56 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
титул.pdf270.55 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.