Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2295
Название: Особливості та етапи формування маркетингової комунікаційної стратегії підприємства
Авторы: Коломицева, Олена Віталіївна
Васильченко, Лідія Сергіївна
Дата публикации: 26-ноя-2020
Издательство: Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. ХV міжнародної науково-практичної конференції, Хмельницький, 26–28 листоп. 2020 р.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2295
ISBN: 978-966-330-381-9
Первая страница: 82
Последняя страница: 84
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mark_teh.pdf82-842.12 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.