Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2655
Название: Маркетингова діяльність у мережі Інтернет (на матеріалах ТОВ "Агро-Шанс", с. Топильна, Шполянський район, Черкаська область)
Авторы: Васильченко, Лідія Сергіївна
Горбань, Олександр Віталійович
Ключевые слова: Інтернет-маркетинг;веб-сайт;інтернет-магазин;просування товару;агромаркетинг
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): В роботі проведено аналіз міжнародного досвіду планування та здійснення маркетингової діяльності в мережі Інтернет, проаналізовано маркетингову діяльність досліджуваного підприємства та запропоновано відкриття Інтернет-магазину сільськогосподарської продукції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2655
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Горбань О.В..pdf
  Restricted Access
770.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.