Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2661
Название: Організація просування товарів підприємства роздрібної торгівлі (на матеріалах ФОП Шокало М.О., м.Лубни, Полтавська область)
Авторы: Шевченко, Наталія Вікторівна
Журба, Владислава Василівна
Ключевые слова: Просування товару;Роздрібна торгівля;Підприємство
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): Досліджено сутність, функції та види просування товарів. З’ясовано особливості організації просування товарів в роздрібній мережі магазинів, вивчено підходи до оцінки ефективності засобів просування товарів. Проведено аналіз діяльності ФОП «Шокало М. О.» і виявили основні проблеми. Проаналізували ефективність системи просування товарів підприємства, розробили рекомендації, спрямовані на вдосконалення просування товарів підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2661
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Журба В.В..pdf
  Restricted Access
831.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.