Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2663
Название: Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «Профіт Груп», м. Черкаси)
Авторы: Шевченко, Наталія Вікторівна
Овчаренко, Мирослава Сергіївна
Ключевые слова: Діяльність підприємства;Маркетингова діяльність;Управління;Підприємство
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність та особливості маркетингової діяльності підприємства, визначено роль маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства. Вивчено основні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності та проаналізовано господарсько-економічну діяльності підприємства, в тому числі маркетингову діяльність. Розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2663
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Овчаренко М.С..pdf
  Restricted Access
1.07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.