Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2664
Название: Розробка маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ФГ Царенка М.І., м. Городище, Черкаська область)
Авторы: Шевченко, Наталія Вікторівна
Осадча, Ірина Володимирівна
Ключевые слова: Маркетингова стратегія;Підприємство;Розробка стратегії підприємства
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто визначення стратегії, проаналізовано види стратегій. Вивчено процес вибору стратегії, досліджено методи стратегічного аналізу для обґрунтування вибору маркетингових стратегій. Проведено аналіз маркетингової діяльності ФГ «Царенка М. І.» і виявлено основні проблеми, здійснено стратегічний аналіз підприємства та оцінку маркетингового середовища. Розроблено рекомендації, спрямовані на вдосконалення маркетингової стратегії підприємства, досліджено теоретично-методичні основи розробки маркетингової стратегії підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2664
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Осадча І.В..pdf
  Restricted Access
843.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.