Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2668
Название: Організація та планування маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Профіт Груп», м. Черкаси)
Авторы: Боковня, Анжеліка Олегівна
Журба, Юлія Володимирівна
Ключевые слова: Маркетингова діяльність;Планування;Організація;Підприємництво
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність, мету і напрямки маркетингової діяльності, досліджено процес організації та планування маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано основні підходи до оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано господарсько-економічну діяльності підприємства, в тому числі маркетингову діяльність, здійснена оцінка маркетингової діяльності підприємства за «4Р» комплексом маркетингу. Проаналізовано просування будівельних матеріалів ТОВ «Профіт Груп», розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності організації маркетингової діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2668
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Журба Ю.В..pdf
  Restricted Access
889.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.