Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2674
Название: Удосконалення маркетингової діяльності (на матеріалах ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод», м.Корсунь-Шевченківський, Черкаська область)
Авторы: Боковня, Анжеліка Олегівна
Демченко, Олег Іванович
Ключевые слова: Маркетинг;Удосконалення;Діяльність;Маркетингова діяльність
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто концептуальні засади маркетингу промислового підприємства. Описано складові системи маркетингової діяльності промислового підприємства, визначено суть, принципи, функції промислового маркетингу. Досліджено особливості формування комплексу маркетингу промислового підприємства. Досліджено стан та тенденцій розвитку ринку цегли в Україні як основи прийняття маркетингових рішень промислового підприємства галузі будівельних матеріалів. Сформовано характеристику внутрішнього маркетингового середовища промислового підприємства ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод». Проведено оцінку елементів комплексу маркетингу промислового підприємства ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод». Здійснено огляд спеціалізованих платформ і обрано найбільш адекватну для активізації збутової діяльності ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод». Розроблено рекомендації щодо реалізації сфокусованої стратегії ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2674
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Демченко О. І..pdf
  Restricted Access
2.49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.