Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2682
Название: Формування попиту і стимулювання збуту продукції підприємства (на матеріалах ФОП Родной Є.О., м.Черкаси)
Авторы: Бурцева, Тетяна Іванівна
Дьордяй, Марк Ігорович
Ключевые слова: Збут;Підприємство;Збут продукції;Стимулювання
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): В роботі проаналізовано просування товарів і програми по стимулюванню збуту продукції, проаналізовано види просування товарів на підприємстві. Дано оцінку ефективності просування та реалізації товарів, проведено стратегічний аналіз підприємства. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарної стратегії підприємства, розглянути теоретичні аспекти організації збуту і просування товарів. Досліджено особливості організації збуту і просування товарів ФОП «Родной Євгеній», визначено шляхи поліпшення організації збуту і просування товарів ФОП «Родной Євгеній».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2682
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Дьордяй М.І..pdf
  Restricted Access
1.04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.