Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2683
Название: Розвиток комплексу маркетингу підприємства в конкурентних умовах (на матеріалах ТОВ «ОПТ ТОРГ-15», м. Черкаси)
Авторы: Шевчук, Андрій Васильович
Супряга, Анна Олександрівна
Ключевые слова: Конкуренція;Підприємство;Маркетинг
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні надбання щодо становлення та розвитку концепції маркетингового комплексу. узагальнено маркетингові інструменти в діяльності підприємства. Досліджено підходи до оцінювання ефективності використання маркетингового комплексу на підприємстві. Проаналізовано стан та динаміку розвитку підприємства, оцінено ефективність сформованого комплексу маркетингу. Обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину ТОВ «ОПТ ТОРГ-15».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2683
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_ Супряга А.О..pdf
  Restricted Access
893.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.