Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2684
Название: Розробка маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік», м. Полтава)
Авторы: Шевчук, Андрій Васильович
Осадча, Вероніка Сергіївна
Ключевые слова: Товарна політика;Маркетинг;Підприємство;Товар
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджено сутність товару, маркетингової товарної політики підприємства. Розглянуто складові елементи маркетингової товарної політики, проведено економічний аналіз діяльності підприємства. Проаналізовано здійснення маркетингової товарної політики на підприємстві, визначено основні напрямки удосконалення товарної політики підприємства. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів, досліджено сутність товару, маркетингової товарної політики підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2684
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Осадча В.С..pdf
  Restricted Access
868.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.