Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2687
Название: Розробка маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод», м. Миргород, Полтавська область)
Авторы: Пепчук, Сергій Миколайович
Золотаренко, Владислав Олександрович
Ключевые слова: Маркетингова стратегія;Бізнес-модель;Стратегічне планування;Стратегічний маркетинг
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було систематизовано теоретичні основи стратегічного маркетингу, визначено види існуючих маркетингових стратегій, їх переваги та недоліки. Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Досліджено внутрішні і зовнішні чинники, що впливають на визначення стратегії підприємства, запропонованог маркетингову стратегію.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2687
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Золотаренко В.О..pdf
  Restricted Access
1.41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.