Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2690
Название: Удосконалення маркетингових технологій просування продукції в умовах кризи (на матеріалах ПП «Альтамар», м. Черкаси)
Авторы: Боковня, Анжеліка Олегівна
Борулько, Карина Леонідівна
Ключевые слова: Маркетингові комунікації;Система просування продукції;ATL-комунікації;BTL-комунікації;Антикризовий маркетинг;Інструменти маркетингових комунікацій
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): При написанні кваліфікаційної роботи були використані: метод системного аналізу і узагальнення при вивченні процесу маркетингового просування продукції; методи порівняльного та економіко-статистичного аналізу при вивченні економіко-господарської та маркетингової діяльності підприємства, експертних оцінок при дослідженні споживачів і конкурентів підприємства, методи стратегічного аналізу при виявленні сильних і слабких сторін підприємства та ринкового оточення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2690
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Борулько К.Л..pdf
  Restricted Access
2.86 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.