Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2691
Название: Маркетингове дослідження товарного ринку (на матеріалах ТОВ «Група Венето», м. Черкаси)
Авторы: Вартанова, Олена Вікторівна
Братко, Вікторія Іванівна
Ключевые слова: Ринок;Маркетинг;Дослідження маркетингу;Дослідження
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі визначено сутність, класифікацію та етапи маркетингових досліджень ринку, встановлено особливості маркетингових досліджень ринку товарів. Проаналізовано умови, можливості та особливості здійснення маркетингових досліджень товарного ринку ТОВ «Група Венето». Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Група Венето», проведено маркетингові дослідження товарного ринку ТОВ «Група Венето». Розроблено шляхи удосконалення товарної політики підприємства ТОВ «Група Венето» на основі маркетингових досліджень.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2691
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Братко В.І. .pdf
  Restricted Access
1.05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.