Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2768
Название: Event-заходи в просуванні продовольчих товарів (на матеріалах торгової мережі «М’ясний дім», м. Черкаси)
Авторы: Шпильова, Віра Олексіївна
Олійник, Дмитро Русланович
Ключевые слова: Продовольчі товари;Event-заходи;Товар
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра визначено сутність еvent-заходів та їх роль у просуванні продукції підприємства. Обґрунтовано класифікаційні ознаки event-заходів та їх характеристики, узагальнено підходи до визначення ефективності event-маркетингу. Проаналізовано економічну діяльність та проведено SWOT-аналіз підприємства. Розроблено Event-заходи для роздрібного підприємства магазину «М’ясний дім».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2768
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Олійник Д.Р..pdf
  Restricted Access
1.12 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.