Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2783
Название: Розширення ринку збуту продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «КОМФОРТ – ТУР», м. Черкаси)
Авторы: Григор, Олег Олександрович
Солодєй, Аліна Миколаївна
Ключевые слова: Ринок збуту продукції;Підприємство;Розширення ринку;Ринок
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз системи просування клієнтичних послуг на підприємстві ТОВ «КОМФОРТ – ТУР» м. Черкаси. Дано характеристику організації управління клієнтичною фірмою керуючими органами різних рівнів, проведено комплексний аналіз діяльності ТОВ «КОМФОРТ – ТУР». Проведено аналіз ринку клієнтичних послуг, проведено аналіз діяльності ТОВ «КОМФОРТ – ТУР» в області розширення ринку збуту продукції. Виявлено проблеми скорочення ринку збуту ТОВ «КОМФОРТ – ТУР», визначено напрямки розширення ринку збуту продукції клієнтичної фірми ТОВ «КОМФОРТ – ТУР». Проведено розрахунки економічної ефективності збуту продукції підприємства. Проведено аналіз діяльності ТОВ «КОМФОРТ – ТУР» в області розширення ринку збуту, сформовано пропозиції щодо розширення збуту продукції підприємства на підприємстві ТОВ «КОМФОРТ – ТУР» м. Черкаси.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2783
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Солодєй А.М..pdf
  Restricted Access
882.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.