Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2863
Название: Дослідження особливостей функціонування сучасних Customer Relationship Management
Авторы: Пряха, Роман Ігорович
Оксамитна, Любов Павлівна
Ключевые слова: Customer Relationship Management;дослідження;задачі;програмне забезпечення;функції систем;впровадження
Дата публикации: 26-мар-2021
Издательство: Інноваційний розвиток сучасної науки: нові підходи та актуальні дослідження : матеріали науково-практичної конференції, Запоріжжя, 26-27 березня 2021 р.
Краткий осмотр (реферат): Метою роботи є дослідження сутності CRM-систем, основних їх переваг та недоліків, шляхів використання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2863
ISBN: 978-966-992-446-9
Первая страница: 192
Последняя страница: 195
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФІТІС)
Наукові роботи студентів та аспірантів (ФІТІС)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Матеріали науково-практичної конференції_Запоріжжя_2021.pdf4.1 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.