Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2878
Название: Оптимізація тягово–швидкісних показників ДВЗ з прогресивною технологією управління форсунками
Другие названия: Optimize Pull–speed performance of internal combustion engines with advanced technology management nozzles
Авторы: Підгорний, Микола Володимирович
Роздобудько, Євген Олександрович
Кузьменко, Сніжана Олегівна
Ключевые слова: параметри роботи двигуна;порівняльна характеристика;схема управління форсунками;тягово-швидкісна характеристика;методика експерименту
Дата публикации: 2015
Издательство: Вісник НТУ "ХПІ"
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто методику оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ, виготовлено схему управління форсунками та проведено потрібну кількість експериментів. Розв’язано наступні задачі: аналіз існуючих методів оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ; розробка методики експерименту проведення дослідження; аналіз результатів експериментального дослідження; оцінка економічної ефективності експериментальних досліджень параметрів роботи двигуна. Виконано порівняльну характеристику у вигляді таблиць та графіків, щодо використання новітньої технології впорскування форсунок та стандартного режиму впорскування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2878
ISSN: 2079-0066
Выпуск: 9(1119)
Первая страница: 145
Последняя страница: 147
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2015_9_Pidhornyi_Optymizatsiia.pdf595.52 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.