Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2878
Название: | Оптимізація тягово–швидкісних показників ДВЗ з прогресивною технологією управління форсунками |
Другие названия: | Optimize Pull–speed performance of internal combustion engines with advanced technology management nozzles |
Авторы: | Підгорний, Микола Володимирович Роздобудько, Євген Олександрович Кузьменко, Сніжана Олегівна |
Ключевые слова: | параметри роботи двигуна;порівняльна характеристика;схема управління форсунками;тягово-швидкісна характеристика;методика експерименту |
Дата публикации: | 2015 |
Издательство: | Вісник НТУ "ХПІ" |
Краткий осмотр (реферат): | В роботі розглянуто методику оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ, виготовлено схему управління форсунками та проведено потрібну кількість експериментів. Розв’язано наступні задачі: аналіз існуючих методів оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ; розробка методики експерименту проведення дослідження; аналіз результатів експериментального дослідження; оцінка економічної ефективності експериментальних досліджень параметрів роботи двигуна. Виконано порівняльну характеристику у вигляді таблиць та графіків, щодо використання новітньої технології впорскування форсунок та стандартного режиму впорскування. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2878 |
ISSN: | 2079-0066 |
Выпуск: | 9(1119) |
Первая страница: | 145 |
Последняя страница: | 147 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації викладачів (ФКТМД) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
vestnik_HPI_2015_9_Pidhornyi_Optymizatsiia.pdf | 595.52 kB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.