Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/295
Название: Сутнісна характеристика інновацій в туризмі
Авторы: Бєляєва, Світлана Станіславівна
Ключевые слова: інновації;туризм
Дата публикации: 7-июн-2018
Издательство: Управління інноваційним розвитком на макро-, мезо-, та мікрорівнях : матеріали IV науково-практичної конференції, Одеський національний політехнічний університет, Одеса, 7-8 червня 2018 р.
Краткий осмотр (реферат): В сучасних умовах господарювання без урахування впливу конкурентного середовища неможливо досягти успіху, адже туристичний сегмент ринку, як і будь-який інший вид економічної діяльності, має свої особливості, є чутливим до коливань у споживчому середовищі, реагує на зовнішні впливи та внутрішні фактори. У зв’язку з цим постає завдання створювати та розвивати конкурентоспроможні послуги, запроваджувати інноваційні методи, технології, використовувати новітні засоби для ведення туристичного бізнесу. Таким чином інновації є невід’ємним атрибутом успішного бізнесу, фактором впливу на попит споживача, його поточні, середньострокові й стратегічні плани існування та розвитку. Метою даного дослідження є дослідження існуючих теорій щодо визначення сутності категорії «інновація» й на основі проведеної роботи наведення власного визначення інновації в туризмі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/295
Первая страница: 177
Последняя страница: 179
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.