Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3247
Название: Маркетингові дослідження в процесі формування товарної плітики підприємства ( на матеріалах ПрАТ «Юрія», м. Черкаси)
Авторы: Коломицева, Олена Віталіївна
Скопінцева, Богдана Романівна
Ключевые слова: Маркетинг;Товарна політика;Підприємство;Маркетингові дослідження
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра обґрунтовано сутність, цілі та завдання маркетингової товарної політики. Досліджено особливості формування маркетингової товарної політики на підприємстві. Виявлено методи маркетингових досліджень товарної політики підприємства, проаналізовано діяльність досліджуваного підприємства. Оцінено ефективність товарної політики підприємства ПрАТ «Юрія», проведено маркетингові дослідження товарної політики на підприємстві. Сформовано напрями удосконалення товарної політики підприємства на основі маркетингових досліджень.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3247
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Скопінцева Б.Р..pdf
  Restricted Access
1.33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.