Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3604
Название: «Формування збутової політики підприємства (на матеріалах ДП «Черкаський державний центр науки, інновацій та інформатизації», м. Черкаси)
Авторы: Шпильова, Віра Олексіївна
Двуреченський, Олександр Анатолійович
Ключевые слова: Збутова політика;Методи розподілу продукції;Роздрібна торгівля;Багатокутник конкурентоспроможності
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було наведено сутність організації збуту і просування продукції на підприємстві. Розглянуто теоретичні основи організації збуту і просування продукції на підприємств. Проаналізовано основні показники діяльності підприємства, здійснено аналіз збутової політики підприємства. Розроблено основні заходи щодо вдосконалення організації збуту і просування продукції та оцінено ефективність запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3604
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_ Двуреченський О. А..pdf
  Restricted Access
962.71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.