Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3605
Название: Маркетингові стратегії позиціонування торгової марки (на матеріалах ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", м. Черкаси)
Авторы: Коломицева, Олена Віталіївна
Авчінніков, Мирослав Геннадійович
Ключевые слова: Маркетингові стратегії;Позиціонування торгової марки;Стратегія;Маркетинг
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні підходи до визначення та розуміння категорії «позиціонування», визначено сутність «торгової марки» та її відмінні особливості. Обґрунтовано методичні підходи до розробки маркетингових стратегій позиціонування торгової марки, охарактеризовано організаційно-економічна діяльність ТОВ «Сільпо Фуд». Оцінено товарну політику компанії та ефективність позиціонування її основних торгових марок, обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення стратегії позиціонування торгової марки компанії, запропоновано заходи щодо удосконалення стратегії позиціонування та закріплення позицій торгових марок.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3605
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Авчінніков М.Г..pdf
  Restricted Access
1.59 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.