Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3648
Название: Впровадження енергетичного переходу в Україні та світі
Другие названия: Implementation of the energy transition in Ukraine and at the world
Авторы: Осадченко, Ігор Олегович
Ключевые слова: енергетичний перехід;відновлювальні джерела енергії;електромобілі;енергетична ефективність;декарбонізація;економічна доцільність;energy transition;renewable sources;electric cars;energy efficiency;decarbonization;economic feasibility
Дата публикации: 2021
Издательство: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено оцінці прогресу людства на шляху до «зеленого» енергетичного переходу. На світовому рівні собівартість енергії з відновлювальних джерел досягає рівня новозбудованих теплоелектростанцій. Побудована модель багатофакторної регресії показує, що зростання частки відновлювальних джерел, зниження викидів та скорочення імпорту палива тісно пов’язані зі збільшенням віддачі від використання енергії до валового внутрішнього продукту. Дослідження зв’язку між зростанням ВВП та викидами парникових газів в Європі та світі демонструє, що, якщо на рівні розвинених країн залежність між викидами та економічним благополуччям успішно подолана, то на загальносвітовому рівні низьковуглецеве економічне зростання ще не досягнуте. Враховуючи фіскальні стимули, нові електромобілі вже зараз є економічно доцільними в розвинених країнах і очікується, що з 2023 р. вони будуть становити рівну конкуренцію автомобілям з двигуном внутрішнього згоряння без заходів стимулювання. Україна наразі відстає від загальносвітового рівня за рівнем впровадження відновлювальної енергетики, енергоємності та електромобілів.
The article is devoted to the assessment of the progress of mankind on the way to a "green" energy transition. Globally, the cost of energy from renewable sources reaches the level of newly built thermal power plants. The built-in multifactor regression model shows that increasing the share of renewables, reducing emissions and reducing fuel imports are closely related to increasing the return on energy to gross domestic product. A study of the link between GDP growth and greenhouse gas emissions in Europe and the world shows that while the relationship between emissions and economic well-being has been successfully overcome in developed countries, global low-carbon economic growth has not yet been achieved. Taking into account fiscal incentives, new electric cars are already economically feasible in developed countries and it is expected that from 2023 they will be in equal competition with cars with internal combustion engines without incentives. Ukraine currently lags behind the global level in the level of implementation of renewable energy, energy intensity and electric vehicles.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3648
ISSN: 2306-4420
DOI: 10.24025/2306-4420.63.2021.248558
Выпуск: 63
Первая страница: 96
Последняя страница: 107
Располагается в коллекциях:Випуск 63

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1-2_титул_Вип._63.pdf481.1 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
3-4_ЗМІСТ.pdf330.34 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
96-107_Осадченко.pdf657.74 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.