Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3716
Название: Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару (на матеріалах ТОВ «ЦВГ Україна», м. Львів)
Авторы: Васильченко, Лідія Сергіївна
Дранішнікова, Анна Сергіївна
Ключевые слова: Маркетингова стратегія;Комплекс маркетингу;Стратегія ціноутворення;Життєвий цикл товару
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було обґрунтовано теоретичні засади та практичні рекомендації щодо маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару. Розглянуто всілякі види маркетингових стратегій та наведено їх розгорнуту характеристику. Визначено такий процес, як життєвий цикл товару та його вплив на формування маркетингової стратегії підприємства. Здійснено огляд загальних етапів розробки маркетингових стратегій, проаналізовано і визначено методологічну базу стратегічного планування. Проаналізовано основні напрями маркетингової політики ТОВ «ЦВГ Україна». Проведено аналіз та надано оцінку асортименту товару, цінової політики, збутової політики та системи просування товару підприємством. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингової стратегії для ТОВ «ЦВГ Україна».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3716
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Дранішнікова А.С..pdf
  Restricted Access
1.43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.