Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4225
Название: Microfield of gray color in interior advertising
Другие названия: Мікрополе сірого кольору в рекламах інтерєру
Авторы: Совєтна, Альона Вікторівна
Совєтний, Едуард Сергійович
Ключевые слова: колір;інтерєр;відтінок;реклама;colour;shade;advertising;interior
Дата публикации: окт-2022
Издательство: World scientific and technical trends'2022: proceedings of International scientific conference, no 20 on October 10, 2022
Краткий осмотр (реферат): У нашій роботі аналізувалися рекламні тексти трьома мовами, зокрема сірий колір в інтер’єрній рекламі. Рідше використовуються ахроматичні кольорові позначення, але можна помітити тенденцію до активації світлих тонів – мікрополів білого та сірого кольорів. В той самий час, вони переважають у німецьких та англійських рекламних текстах.
In our work, advertising texts in three languages were analyzed, in particular gray color in interior advertisements. Achromatic color markings are less commonly used, but one can notice a tendency to activate light tones - microfields of white and gray colors. At the same time, they prevail in German and English advertising texts.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4225
DOI: 10.30888/2709-1783.2022-22-01-009
Первая страница: 99
Последняя страница: 103
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
16-37-PB.pdf3.63 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.