Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4715
Название: Особливості політики просування в мережі Інтернет на підприємстві (на матеріалах ФОП Ременюк Н.В., м. Чигирин, Черкаський р-н., Черкаська обл.)
Авторы: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Ременюк, Анна Ростиславівна
Ключевые слова: інтернет-маркетинг;просування в мережі Інтернет;Інтернет-технології в маркетингу;social media marketing
Дата публикации: 2022
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра розкрито поняття та сутність політики просування в мережі Інтернет, досліджено види та способи просування в мережі Інтернет, визначено параметри ефективності просування в глобальній мережі та надано пропозиції щодо вдосконалення політики просування магазину канцелярський товарів за допомогою цифрового маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4715
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Ременюк А.Р..pdf
  Restricted Access
1.49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.