Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4775
Название: Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства на регіональному ринку (на матеріалах ТОВ «Спарта інтернешнл компані», м. Черкаси)
Авторы: Васильченко , Лідія Сергіївна
Матвієнко, Анна Олександрівна
Ключевые слова: конкурентоспроможність підприємства;оцінка конкурентоспроможності;конкурентне середовище;стратегія підвищення конкурентоспроможності
Дата публикации: июн-2022
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра наведено методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності на регіональному ринку; обґрунтовано маркетингові заходи щодо розвитку конкурентних переваг підприємства; проведено аналіз основних показників економічної діяльності ТОВ «Спарта інтернешнл компані», проаналізовано середовище діяльності та його вплив на конкурентоспроможність підприємства; розроблено стратегію підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Спарта інтернешнл компані» на регіональному ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4775
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Матвієнко А.О..pdf
  Restricted Access
1.45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.