Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4776
Название: Управління рекламною діяльністю підприємства (на матеріалах ПП «МГ Агро», м Умань)
Авторы: Пепчук , Сергій Миколайович
Кучеренко, Вадим Анатолійович
Ключевые слова: реклама;рекламна діяльність;стимулювання збуту;маркетингова стратегія;маркетингова програма
Дата публикации: июн-2022
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю підприємства ПП «МГ Агро». Досліджено теоретичні аспекти управління рекламною діяльністю на сучасному підприємстві; Проведено аналіз системи організації рекламної діяльності на підприємстві ПП «МГ Агро»;; Надано пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення організації рекламної діяльності підприємства; Оцінено ефективність системи організації рекламної діяльності підприємства;
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4776
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Кучеренко В.А..pdf
  Restricted Access
1.77 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.