Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4779
Название: Обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ Смілянський електромеханічний завод», м. Сміла Черкаський р-н., Черкаська обл.)
Авторы: Коломицева , Олена Віталіївна
Бочарніков, Юрій Валерійович
Ключевые слова: конкурентоспроможність;;маркетингові комунікації;;стимулювання збуту;;прямий маркетинг.
Дата публикации: июн-2022
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було обгрунтовано напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено сутність конкурентоспроможності продукції підприємства. Досліджено підходи щодо визначення конкурентоспроможності продукції. Обґрунтовано методику оцінки конкурентоспромож¬ності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4779
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Бочарніков Ю.В..pdf
  Restricted Access
1.64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.